FOGYASZTÓVÉDELEM KISKERESKEDŐKNEK
Tartsa meg elégedetlen vásárlóit is!
A CP Contact Kft. kereskedőknek szóló szolgáltatásai mind egy irányba mutatnak: a vásárlók maximális bizalmára rászolgáló, a jogszabályoknak teljes mértékben megfelelő kereskedéseket szeretnénk fejleszteni.
MIBEN SEGÍTHETÜNK?
Fogyasztóvédelmi képzések
A komoly fluktuáció és az állandóan változó jogszabályok miatt sokszor a legnagyobb jóindulat mellett is sok fogyasztóvédelmi hibát vétünk üzleteinkben. Tanuljon tőlünk fogyasztóbarát szemléletet és naprakész fogyasztóvédelmi tudást!
Panaszkezelés
A jogszabályi, vevőmegtartási, és veszteség-minimalizálási szempontból is tökéletes panaszkezelés kész művészet. A CP Contact mindhárom tényezőt figyelem előtt tartva tudja panaszkezelését fejleszteni, egy-egy ügyét a holtpontról elmozdítani! Tudjon meg többet a hogyanról!
Fogyasztóvédelmi audit
Mindent észreveszünk, amin a hatóság vagy a fogyasztók szeme megakadhatna. A CP Contact fogyasztóvédelmi auditja után javaslatot teszünk a fejlesztendő területekre. Tudjon meg többet az auditok menetéről!
Mystery shopping
A CP Contact próbavásárlásai nem csak a fogyasztói élményt tükrözik: így tudjuk a legjobban ellenőrizni, hogy a panaszkezelésről vallott elképzelései valóban érvényesülnek-e az üzleteiben. Olvassa el, milyen, amikor egy fogyasztóvédelő próbavásárol!
Fogyasztóvédelmi referensek
A fogyasztóvédelmi referensek cserélődnek - képezze nálunk új szakreferenseit! Referenseit évről-évre továbbképzésre kell küldenie: a CP Contact ezt is megoldja. De ha nem akar referensekkel bajlódni: szervezze ki!
Fogyasztóvédelmi tanácsadás
Nem tud leszerelni egy jogtalanul reklamáló vevőt? Bizonytalan, hogy jó-e a szöveg az új akciós újságon? Nem biztos benne, hogy egy fogyasztóvédelmi ellenőrzésen mindent rendben találnának? Tegye fel nekünk kérdéseit!
Panaszkezelő.hu
A Panaszkezelő.hu egy online felhőalapú szoftver, amellyel panaszokat és minőségi kifogásokat profin kezelhet. Digitális e-jegyzőkönyvet készít, amelyet e-mailben ki is küld a vevőnek. Végre egy eszköz, amellyel átláthatja a boltjaiba érkező reklamációkat! Tudjon meg róla többet!
Békéltetési ügyvitel
A békéltető testületi ügyeket legjobb elkerülni - de ha ez nem sikerült, akkor érdemes felkészült embert odaküldeni a vitarendezésre. A CP Contact segítségével megelőzheti a békéltetést, vagy szakértőink képviselik vállalkozását a BT-n, hogy ne kelljen a céges munkaerőt csip-csup ügyekkel terhelni. Olvasson többet a békéltetési ügyvitelről!
KÉRDEZZEN BÁTRAN!
+36 20/506-0305
CP Contact Kft.
Adószám: 14629985243
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-32796854
Cím: 1021 Budapest, Hűvösvölgyi út 54.
Videoton irodaházak, (V. épület, sárga színű, földszint)
E-mail: info(@)cpcontact.hu
Telefonszám: +36 20 506 0305