FOGYASZTÓVÉDELMI MŰHELY
- Bármikor elérhető!!!Letölthető e-learning anyagBármikor elérhető!!!Letölthető e-learning anyag
- febr. 21., HBudapest2022. febr. 21. 10:00 – 16:00Budapest, Budapest, Üllői út, 1089 Magyarország2022. febr. 21. 10:00 – 16:00Budapest, Budapest, Üllői út, 1089 MagyarországAz új jótállási, szavatossági szabályok, az árfeltüntetés és az akciózás lehetőségei - tanuljon meg az új szabályok szerint kifogást kezelni, vagy szabályszerűen árazni, akciózni! Infoszféra képzés, jelentkezés: https://infoszfera.hu/rendezvenyek/fogyasztovedelem/
- 2022. febr. 10. 9:00 – 13:00WebináriumHogyan kerülheti el a cég a bírságot, amely a felsőfokú jelzők, megtévesztő vagy félreérthető információk, kifogyó készletek és garantált ajándékok miatt várhat rá? 19.900 Ft+ÁFA (B 25.273 Ft) ha 2022. január 15-ig regisztrálsz 25.000 Ft+ÁFA (B 31.750 Ft) ha 2022. január 15-e után regisztrálsz
FOGYASZTÓVÉDELMI
KÉPZÉS
Jótállás, szavatosság, garancia röviden, érthetően!
Mindig probléma a szavatosság, a jótállás és a garancia közötti különbség? Sosem biztos abban, hogy miképpen lehet elutasítani, vagy jól kezelni a panaszokat, kifogásokat? A Fogyasztóvédelmi Műhelyben 5 fél napos képzésben mindent bemutatunk, amire egy kereskedőnek, szolgáltatónak szüksége lehet! Webshopok, kereskedők, panaszkezelők, marketingesek, cégvezetők: mindenkinek van itt pár képzésünk!
A Fogyasztóvédelmi Műhely esettanulmányokkal bővített, gyakorlatias képzései:
Panaszkezelés szóban és írásban
Webshopok speciális fogyasztóvédelmi kérdései (elállás, ÁSZF, stb.)
Fogyasztóvédelem az üzletekben
Válassza a legérdekesebbet, vagy tudjon meg mindent több lépésben!
Amellett, hogy a CP Contact hivatalos fogyasztóvédelmi referens képzőhely, egyedi céges képzéseket is vállal, és meghirdeti a Fogyasztóvédelmi műhely képzéseit.
Milyen volt a képzés?
Rólunk mondták
Mátéval és a csapatával már évek óta együttműködünk, nagyon nagy megelégedéssel, és nagyon örülök annak, ha van lehetőségem a képzésein részt venni. A legutóbbi webshop tréning olyan átfogó, és minden részletre kiterjedő volt, hogy a hamarosan induló weboldalunkkal kapcsolatban már nem félelmeim vannak, már csak a feladatokat látom magam előtt, hiszen minden részletre kiterjedően válaszokat kaptunk arra, hogy lehetünk jogszabálykövető, és fogyasztóbarát vállalkozás továbbra is az online világban is, ahogy tesszük ezt az offline hálózatunkban is, már évek óta. Nagyon gyakorlatias a képzés, és bármilyen kérdés felmerül, Máté azonnali és profi választ ad, ezzel is segítve a jó rendszer kialakítását, minimalizálva a hiba lehetőségét. Csak ajánlani tudom mindenkinek a CP Contact Kft képzéseit. A képzések olyan stabil, jogszabályoknak megfelelő rendszer kialakítását támogatják, melyek szinte biztos, hogy megfelelnek a hatósági és vásárlói elvárásoknak is.
Gábri Andrea, CCC, fogyasztóvédelmi referens
A Hoppline Kft/Alinda.hu ügyfélszolgálati vezetőjeként vettem a CP Contactnál immár több kurzuson is, és azt kell mondjam, hogy gyakorló ügyfélszolgálatosként is számos új tudással, megoldással lettem gazdagabb.
Annak érdekében, hogy vásárlóinkat a legmagasabb színvonalon, minden törvényi előírás figyelembevételével és betartásával szolgáljuk ki, nagyon sok információval és tapasztalattal kell rendelkezni, hisz olyan sokszínű a termék palettánk, hogy szinte nincs is két egyforma esetünk.
Boros Sarolta, Hoppline Kft./Alinda.hu ügyfélszolgáltai vezető
PANASZKEZELÉS KIÉGÉS NÉLKÜL
2 napos panaszkezelési tréning
Az ügyfélszolgálatos kollégák nap-mint-nap a frontvonalban vannak: úgy kell a cég imázsát és pénzügyi érdekeit ügyesen képviselniük, hogy folyamatosan ki vannak téve a dühös, csalódott vagy agresszív vásárlók okozta stressznek. A drágán kiképzett emberek így hamar kiégnek, és örömtelenül és félgőzzel dolgoznak, vagy továbbállnak.
Kétnapos képzésünk minden szempontból megtámogatja az ügyfélszolgálatos munkatársakat: átvesszük a panaszkezelés jogi alapjait, megtanítjuk őket a hatékony elutasításra, megmutatjuk, hogy munkájuk miért kulcsfontosságú a cégnek. A délelőtti intenzív tudásátadást délutánonként asszertív kommunikációs gyakorlatok, és stresszkezelési gyakorlatok követik. Képezze Ön is kollégáit, hogy növelje az ügyfélelégedettséget, csökkentse a panaszkezeléssel kapcsolatos veszteségeket, és boldogabb, motiváltabb csapattal dolgozhasson!
KÉPZÉSEK IGÉNY SZERINT
Egyedi céges képzések, tréningek
Tematikai igényekhez, cégkultúrához, helyszínhez és idősávhoz maximálisan igazodó fogyasztóvédelmi képzést fogunk tartani a kollégáknak! Lehet frontális előadás vagy tréning, online vagy offline, tesztelős vagy laza, általános vagy abszolút szakmázós, részletekbe menő.
Fogyasztóvédelmi referens képzések
A CP Contact Kft. 2014. óta rendelkezik hatósági engedéllyel fogyasztóvédelmi referensek képzésére. Akár új fogyasztóvédelmi renferenseket kíván képezni, akár meglevő fogyasztóvédelmi referenseinek tudását szeretné csiszolni a kötelezően előírt évi képzés keretében, a CP Contact vállalja az oktatást!
A fogyasztóbarát webáruház
Az online térben sokkal nehezebb megszerezni és megtartani a bizalmat, mint egy kőboltban. A profi fogyasztóvédelmi szemlélet elsajátítása, a fogyasztóvédelmi jogszabályok pontos ismerete jól jöhet, ha az ember nem tudja egy kedves mosollyal lehengerelni az elégedetlen vásárlót. Ez a kurzus pont erről szól: hogyan nyerjük meg és tartsuk meg vevőinket könnyebben biztos fogyasztóvédelmi tudással?
Minőségi kifogáskezelés
Ki ne akarná jól értékesíteni termékét vagy szolgáltatását? Eladáskor mindenki mindent megtesz a vevőiért. A minőségi kifogásokat ellenben hajlamosak vagyunk kevésbé lelkesen kezelni, pedig akár lojális vevőket nyerhetünk vele. Amellett, hogy a kedvesen kiszolgált elégedetlen vevőt sikeresen megtartsuk, a minőségi kifogások kezelésére a szigorú törvényi előírások miatt is érdemes odafigyelni. A jegyzőkönyvfelvétel minden esetben kötelező – és semmilyen előírt elem nem maradhat ki belőle, különben könnyen belefuthatunk egy hatósági bírságba. Szenteljen egy délelőttöt a minőségi kifogások ügyének, hogy ezen a téren is büszke lehessen cégére!
Panaszkezelés
A panaszt tevő vevőt a legtöbb kereskedő a háta közepére sem kívánja. Pedig statisztikák azt mutatják, hogy a jól kezelt panaszos vevőkből lojális vásárlókat varázsolhatunk, akár akkor is, ha panaszukat végül elutasítjuk. Tanuljon meg Ön is másként tekinteni a panaszos vásárlókra!
Online és offline hirdetés, akció
A katalógusok összeállításánál, a legújabb kuponok kiküldése előtt, a nyereményjátékok tervezésekor, sőt a friss kirakati dekoráció nyomdába küldésekor nem árt, ha fogyasztóvédelmi szempontból is ránézünk a szövegekre. Csomag és egységárak, akciók figyelmetlen feltüntetése - mind bírságolható dolog, ami alapos képzés után könnyen elkerülhető.
Üzletek fogyasztóvédelmi ellenőrzése
Mindig is szerette volna tudni, hogy pontosan mit néznek a boltban/webáruházban a hatóság emberei? A CP Contact tréningjén kiderül! Utána biztos kézzel fogja tudni az összes aknát felszámolni, mielőtt bárki számonkérhetné!
Profi oktatók
Siklsói Máté
Siklósi Máté a hazai fogyasztóvédelmi szakma meghatározó szereplője, aki szerteágazó tapasztalatainak köszönhetően a hatóságok, a cégek, és a fogyasztók szempontjait is átlátja. Hatósági munkát az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál, a MÁV-nál utasjogi biztosként, a PSzÁF-nél fogyasztóvédelmi igazgatóként végzett. Éveken keresztül adott tanácsokat a fogyasztóknak az ország első online fogyasztóvédelmi fórumán, a Panaszfalon, majd megalakította az ország első fogyasztóvédelmi tanácsadó cégét, a CP Contactot, amellyel kereskedőket és vállalkozásokat segít abban, hogyan folytathatnának minél inkább fogyasztóbarát üzletvitelt.
Tanított online, offline, kereskedőket, alkuszokat, egyetemistákat, nyugdíjasokat. Hallgasson bele itt egy-két interjújába!
ÁSZF és Adatkezelési tájékoztató
ÁSZF
A CP Contact Kft. által meghirdetett képzésekre vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket itt találja.
Adatait a GDPR irányelveknek megfelelően, a legnagyobb körültekintéssel kezeljük. A CP Contact Kft. Adatkezelési tájékoztatóját itt találja.
KÉRDEZZEN BÁTRAN!
+36 20/506-0305
CP Contact Kft.
Adószám: 14629985243
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-32796854
Cím: 1021 Budapest, Hűvösvölgyi út 54.
Videoton irodaházak, (V. épület, sárga színű, földszint)
E-mail: info(@)cpcontact.hu
Telefonszám: +36 20 506 0305
Fogyasztói panaszokban nem tudunk segíteni! Kérjük, forduljanak a lakóhely szerint illetékes járási hivatalhoz!