Összeférhetetlenségi politika, avagy a közvetítői szabályozás egy újabb eleme.
AZ MNB által elvárt összeférhetetlenségi és érdekkonfliktus politika elkészítéséről, fenntartásáról.
AZ MNB által elvárt összeférhetetlenségi és érdekkonfliktus politika elkészítéséről, fenntartásáról.
Több területen eddig is kötelező volt adatot szolgáltatni a fogyasztóvédelmi hatóságoknak arról, hogy az adott időszakban hány panasz,...
Minden évben vizsgálja a fogyasztóvédelmi hatóság az üzletek, webshopok árfeltüntetését. Félmillió árat néztek meg, íme a tapasztalatok!
A készlethiány kivédésre szolgáló fogyasztóvédelmi megoldások.
A CP Contact Kft. az Élettükör Mentálhigiénés Műhellyel merőben új, munkatárs-központú panaszkezelési tréninget dolgozott ki.
Érdekes, longitudinális elemzés arról, hogy a jogszabályok hogyan hatnak a piacra. Az Európai Unió belső piaccal és fogyasztóvédelemmel...
Rövid, érthető puska a szabályos panaszkezeléshez.
Puska mindenkinek, aki néha elbizonytalanodik a szavatossági/jótállási ügyek kezelésénél.
Mikor utasítsuk el és mikor fogadjuk el a reklamációt? Valóban varázsszó a "bizonyítási teher?
Ismét új tanév, ismét fogyasztóvédelem: képzések minőségikifogás-kezelésről és panaszkezelésről.
Interjú Siklósi Máté fogyasztóvédelmi szakemberrel arról, hogy miért érzi magát kényelmetlenül egy reklamáció során a vevő és eladó is.
Aktuális hír, hogy az utazási irodák önszabályozás keretein belül szeretnék maguk megoldani azt a fogyasztóvédelmi jogi anomáliát, mely a...
Siklósi Máté az E-commerce Hungary meghívására előadott a szervezet évente megrendezett nagy szakmai konferenciáján. A téma a vásárlói...
Hogyan működjön fogyasztóvédelmi szempontból szabályosan egy webshop? Szánj rá 4 órát június 13-án, hogy körüljárd az összes buktatót,...
Pünkösd után, kedden belevágunk a forró téma közepébe, és mindent elmondunk a minőségi kifogások kezeléséről. Jótállás, szavatosság,...
Bizonytalan a szavatosság, jótállás, reklamáció-kezelés kapcsán? Tanulja meg nálunk!
A CP Contact szakemberei részt vettek egy izgalmas terméktesztben, amely az online társkereső oldalak világát vizsgálta fogyasztóvédelmi...
Siklósi Máté, a CP Contact vezető fogyasztóvédelmi tanácsadójaként állandó vendége a Klub rádió "Nívó" című fogyasztóvédelmi műsorának....
Siklósi Máté nyilatkozott a Manna FM reggeli műsorában arról, hogy a hamisítványokkal mit tud kezdeni piac, a 20. perctől. Szó volt a...