Panaszkezelés
A tájékozott szolgáltató, kereskedő pontosan ismeri a jogszabályokat, azok pontos alkalmazása során azonban kérdések merülhetnek fel. Társaságunk állandó telefonos és/vagy elektronikus ügyelettel segít egy konkrét reklamáció, ellenőrzés vagy kérdés megválaszolásában. Az Önök telefonos, vagy írásos megkeresése esetén azonnali választ adunk kérdésére.
Panaszkezelési határidők, jegyzőkönyv kitöltése, a fogyasztó igényeinek elbírálása (csere, elállás, stb.), szakvélemények, hatósági vizsgálatok – mind olyan kérdés, melyekben sokszor nem biztos az eladó, ügyfélszolgálati munkát végző. Mi egyértelmű kérdésekre egyértelmű válaszokat adunk, azonnal segítünk, mielőtt az ügyfél hatósághoz, békéltető testülethez, vagy akár a nyilvánossághoz fordul, vagy akár csak kiteszi lábát az üzletből, fiókból.
Bár minden speciális igénynek meg tudunk felelni, alapvetően két szolgáltatástípussal állunk az Ön rendelkezésére:
Állandó havi díjas, adott hónapban korlátlanul felhasználható szolgáltatás;
Fix összegű, hosszabb távon, az összeg erejéig bármikor felhasználható szolgáltatás.
Panaszkezelési coaching
Felelős vezetőként napi szinten kell döntést hoznia panaszkezelési vagy compliance ügyekben? Szeretne friss szempontokat, néhány órányi mély szakmai merülést, hogy új lendületre kapjon, vagy megoldjon néhány régóta görgetett nyomasztó problémát? Próbálja ki, milyen, ha valaki komplex módon tudja elemezni és előremozdítani fogyasztóvédelemmel kapcsolatos feladatait!
Panaszkezelési audit
A panaszkezelési audit végére tökéletes röntgen képet fog kapni arról, hogy mi zajlik vállalkozásának reklamációkezelési folyamatainak mélyén. Minden szereplőt, minden folyamatot, minden dokumentumot górcső alá veszünk, és pontosan meg fogjuk tudni mondani, hol vannak a legkomolyabb hibalehetőségek, mi vezethet bírságokhoz, mi vezethet negatív sajtóhírekhez és végső soron a vásárlók/ügyfelek elvesztéséhez. Az audit végén javaslatot teszünk arra, hol kezdje a terület reformját vagy finomhangolását.
Sablonválaszok
"Tisztelt Ügyfelünk! Sajnálattal tájékoztatjuk, hogy panaszát ezúton elutasítjuk." vagy "Kedves Kovács Lajos Úr! Köszönjük, hogy nálunk vásárolt - szeretnénk, ha panaszát tudnánk úgy rendezni, hogy továbbra is érdemesek legyünk a bizalmára." Nem mindegy, hogyan és mit válaszolunk a panaszos vásárlóknak. Alakítsa ki egyedi vevőmegtartó sablonválaszait a CP Contact segítségével! Ez is a céges arculat és imázs része, még akkor is, ha kevésbe szeretünk vele foglalkozni, mint a vevőcsalogató reklámszövegekkel.
KÉRDEZZEN BÁTRAN!
+36 20/506-0305
CP Contact Kft.
Adószám: 14629985243
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-32796854
Telefonszám: +36 20 506 0305
Fogyasztói panaszokban nem tudunk segíteni! Kérjük, forduljanak a lakóhely szerint illetékes járási hivatalhoz!