MAGYARORSZÁG ELSŐ FOGYASZTÓVÉDELMI TANÁCSADÓ CÉGE
A kereskedelmi és szolgáltatói kultúra fejlesztéséért
A CP Contact Kft. 2007 nyarán alakult magyar tulajdonú vállalkozás, melynek kiemelt célja a kereskedelmi és szolgáltatási kultúra fejlesztése. Nap mint nap azon dolgozunk, hogy bizalmon alapuló kapcsolatot építsünk a versenyszféra, a fogyasztók és a hatóságok között. Innovatív megoldásainkkal segítjük partnereinket, hogy a fogyasztóvédelmi szemléletet magukévá téve fejleszthessék egyre ügyfélbarátabbá vállalkozásukat.
CSAPATUNK
SIKLÓSI MÁTÉ
ÜGYVEZETŐ PARTNER, FŐTANÁCSADÓ
Máté 2002 óta a hazai fogyasztóvédelmi szakma meghatározó szereplője, a cég alapítója és agytrösztje. Egyedülálló módon látja át a hatóság, a vállalkozások és fogyasztók szempontjait. A fogyasztóvédelem olyan tág spektrumát járta körül eddigi pályafutása alatt, amit a szakmában keveseknek sikerült. Anno a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségen helyettes szóvivőként kezdte, majd a MÁV utasjogi biztosa, és a PSZÁF fogyasztóvédelmi igazgatója volt. Kipróbálta a hatósági, szabályozó oldalt, ugyanakkor végtelen mennyiségű fogyasztói problémát segített megoldani, több tucat üzleti partnerének köszönhetően pedig magáévá tudta tenni a vállalkozások/szolgáltatók szempontjait is.
Dr. PARAGI ATTILA
JOGI VEZETŐ
A PSZÁF-nél és MNB-nél eltöltött évek alatt Attila a fogyasztóvédelmi jog avatott szakértőjévé vált. A CP Contactnál aztán a pénzügyi fogyasztóvédelem mellett beleásta magát a kiskereskedelem, a webáruházak és az egyéb szolgáltatók fogyasztóvédelmi ügyeibe. Sokszáz órányi auditálás, oktatás és BT képviselet során megjárta a fogyasztóvédelem legmélyebb bugyrait.
MAGYAR SZILVIA
Irodavezető
Szilvia kezében futnak össze a szálak a CP Contact minden ügyével kapcsolatban. Szilvi az iroda szíve és lelke, a számlák, adminisztráció, időbeosztások mesteri szervezője. Ha az irodában már mindent élére állított, BT-ken és auditokon képviseli a cég megbízóinak érdekeit.
INNOVÁCIÓINK
WESTEND VEVŐKÖR
SQ AUDIT
PANASZKEZELŐ.HU
A 2008 nyarán indult egyedülálló szolgáltatás lényege, hogy egyszerre védi a márkanevet és a fogyasztókat is: preventív tanácsadó és mediációs szolgáltatást nyújt helyben anélkül, hogy külső segítséget kellene igénybe venni. A reklamáció így házon belül marad.
A CP Contact Kft. saját fejlesztésű auditálási rendszere hatósági és fogyasztói szempontokon alapul. Az eredmények elemzésével hozzásegíthetjük vállalkozását, hogy komplex módon fejleszthesse a problémás területeket.
A Panaszkezelő.hu a CP Contact saját fejlesztésű online fogyasztóvédelmi jegyzőkönyv készítő applikációja. Az app segítségével néhány perc alatt elkészíthet egy jogszabályoknak megfelelő nyomtatott - vagy elektronikus - minőségi kifogás illetve panasz jegyzőkönyvet.
BÜSZKÉK VAGYUNK RÁ
Rendszeres rádiós lakossági fogyasztóvédelmi tanácsadás
A Nívó fogyasztóvédelmi műsorban rendszeresen megjelennek munkatársaink tanácsadóként, ezzel is segítve a lakosság fogyasztóvédelmi problémáinak megoldását, valamint a fogyasztói kultúra fejlesztését.
A CP Contact az E-commerce Hungary tevékeny tagja
Siklósi Máté fogyasztóvédelmi szakértőként aktívan részt vett az E-commerce Hungary (Szek.org) releváns szakmai projektjeiben, és rendszeres előadója a főbb e-kereskedelmi konferenciáknak.
Felsőfokon tanítjuk is
Máté szakmai tapasztalatait főiskolai/egyetemi szinten osztotta meg többek között az ELTE pénzügyi szakjogász képzésén és az Eszterházy Károly Főiskola kurzusain.
KÉRDEZZEN BÁTRAN!
+36 20/506-0305
CP Contact Kft.
Adószám: 14629985243
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-32796854
Cím: 1021 Budapest, Hűvösvölgyi út 54.
Videoton irodaházak, (V. épület, sárga színű, földszint)
E-mail: info(@)cpcontact.hu
Telefonszám: +36 20 506 0305
Fogyasztói panaszokban nem tudunk segíteni! Kérjük, forduljanak a lakóhely szerint illetékes járási hivatalhoz!