FOGYASZTÓVÉDELEM SZOLGÁLTATÁST KÍNÁLÓKNAK
Kényeztesse ügyfeleit fogyasztóbarát hozzáállással!
A fogyasztóvédelem nem csak online és offline portékákra terjed ki: a szolgáltatások értékesítésekor ugyanúgy megszabott keretrendszerekben kell dolgozni, és ugyanúgy kezelni kell a panaszos ügyfeleket. A CP Contact Kft. szerteágazó területeken segített már szolgáltatóknak abban, hogy fogyasztóvédelmi szempontból előremutatóan változtassanak üzletmenetükön.
MIBEN SEGÍTHETÜNK?
Fogyasztóvédelmi képzések
A CP Contact képzésein nemcsak az Ön szolgáltatási területére érvényes fogyasztóvédelmi jogszabályokkal ismerkedhet meg. Gyakorlati példákat, megoldhatatlannak tűnő, de mégis megoldott eseteket és friss szemléletet nyújtanak szakembereink! Nézzen utána aktuális képzéseinknek!
Panaszkezelő.hu
Kezelje az írásban illetve szóban elhangzott vendégek panaszát profi applikációnkkal! A Panaszkezelő.hu-val online néhány perc alatt elkészítheti, és e-mailben elküldheti a kötelező fogyasztóvédelmi jegyzőkönyveket! Tudjon meg többet az e-jegyzőkönyvekről!
Békéltetési ügyvitel
Ha egy elégedetlen vendég békéltető testület elé citálja vállalkozását, segítünk, hogy minél jobban jöjjön ki az ügyből! Olvassa el, miért fontos profin felkészülni egy BT-re, vagy szakembert odaküldeni!
Hotel és szállás audit
A CP Contact Kft. szakembereinek idegenforgalmi tapasztalatai lehetővé teszik, hogy vállaljuk hotelek illetve kisebb szálláshelyek átfogó fogyasztóvédelmi auditját. Olvassa el, mennyiben járulhat hozzá vállalkozása sikeréhez!
KÉRDEZZEN BÁTRAN!
+36 20/506-0305
CP Contact Kft.
Adószám: 14629985243
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-32796854
Cím: 1021 Budapest, Hűvösvölgyi út 54.
Videoton irodaházak, (V. épület, sárga színű, földszint)
E-mail: info(@)cpcontact.hu
Telefonszám: +36 20 506 0305
Fogyasztói panaszokban nem tudunk segíteni! Kérjük, forduljanak a lakóhely szerint illetékes járási hivatalhoz!